Werkwijze

Als ICT partner zijn wij een praktisch ingesteld bedrijf dat bedachtzaam in alle rust uw ICT oplossingen uitdenkt en installeert.

Na een eerste telefonisch contact of een e-mail maken we een afspraak om bij u de situatie te inventariseren. Meestal bent u met ons in contact gekomen door een acuut probleem of een wat groter vraagstuk. 

Om een oplossing op maat te kunnen bieden, bekijken we in eerste instantie hoe u en eventuele medewerkers werken. Wat is de structuur van uw bedrijf, waar zien we mogelijke knelpunten? Als uw bedrijf gebaseerd is op de inzet van veel verschillende computertechnieken, adviseren wij ook een andere oplossing. Zo krijgt iedereen een oplossing op maat.

Tijdens zo'n inventarisatie komt vaak ook ter sprake met welk budget gewerkt mag worden. Dat is voor ons een goede graadmeter om een oplossing op te bedenken. Is het budget niet toereikend, dan bedenken we alternatieven of geven juist aan waarom het verstandig is om toch iets meer te investeren.

5

Strippenkaart formule

Voor het regulier onderhoud werken wij eigenlijk altijd met een strippenkaart. U koopt jaarlijks een aantal uren in en wij schrijven onze werkzaamheden daar vanaf. Na iedere opdracht ontvangt u van ons per e-mail een overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden en de status van de strippenkaart. Zo kunt zelf zien wanneer u weer een nieuwe strippenkaart dient te openen.

7

Doorwerkservice

Terwijl wij uw Apple computer vakkundig repareren, kunt u met onze doorwerkservice ongestoord verder werken. U kunt gratis gebruikmaken van een Apple iMac 27" tijdens de reparatie, waardoor u geen kostbare productietijd verliest. Halen en brengen van de apparatuur behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Informeer naar alle mogelijkheden en voorwaarden.